קידום אתרים

קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני הוא אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי לעסקים וחברות. מעבר לקידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן, יש צורך לעבור על כל המבנה הטכני של האתר ולדאוג שכל הפרמטרים הנדרשים עבור הקידום עובדים בצורה תקינה. בדיוק בשביל אנחנו כאן עבורכם! עם שירות מתקדם ואיכותי, כל זאת במחירים מעולים בהתאם לתקציב העומד לרשותכם.

קידום אתרים » חברת קידום אתרים » קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני, בדיקה של גרסאות הדומיין

אחד הדברים החשובים ביותר עבור קידום אתרים טכני הוא בדיקה של הגרסאות השונות של הדומיין. קודם כל צריך לבדוק את הדומיין של האתר ולראות שלא מוצגות בו שתי גרסאות שונות של אותו דומיין. הדירוג שלכם בגוגל תלוי בתקינות של הדומיין!

החברה שלנו מבצעת עבורכם את הבדיקות הנדרשות לתקינות הדומיין כולל שירות מתקדם של שיפור מהירות האתר. באמצעות קידום אתרים טכני אנחנו משפרים את הדירוג שלכם בגוגל ומאפשרים לכם לבצע את הקידום האורגני בצורה יעילה.

קידום אתרים טכני, שגיאה 404

כאשר מבצעים קידום אתרים טכני חשוב לבדוק את כל העמודים באתר ולראות שגוגל קורא אותם בצורה תקינה. חשוב מאוד לבדוק האם ישנם עמודים שגוגל לא מוסיף לאינדקס כולל שגיאת 404, שיכולה להשפיע באופן משמעותי על דירוג האתר.

החברה שלנו מכינה את האתר שלכם באופן מלא לקידום אורגני ומבצעת עבורכם בדיקה מלאה של כל הבעיות הטכניות של האתר. קידום אתרים הוא המומחיות שלנו ואנחנו נשמח לבצע עבורכם את העבודה.

קידום אתרים טכני, מפת אתר תקינה

קידום אתרים טכני כולל יצירת מפת אתר תקינה שמקצרת באופן משמעותי את הזמן שלוקח למנוע החיפוש של Google להוסיף עמודים לאינדקס.

VaiDigital עובדים עם מפת אתר סטנדרטית ועם מפת אתר מתקדמת יותר, המתאימה עבור וידאו ותמונות. השירות המקצועי והיסודי שלנו של קידום אתרים טכני כולל גם תמיכה לאורך כל הדרך בפתרון בעיות וייעוץ אישי בנוגע לדרכים השונות לקידום האתר.

מעוניינים לעבוד ביחד אתנו ולקדם את האתר שלכם אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל? פנו אלינו עוד היום אל נציגי החברה שישמחו לעמוד לשירותכם. אנחנו כאן עבורכם בנוגע לכל שאלה.

מעוניינים בשירות קידום אתרים טכני

דילוג לתוכן